איך לבחור ספק לחלקי חילוף לאופנועים וקטנועים?

אופנועים וקטנועים הם כלי הרכב היעילים ביותר לניוד באזורים צפופים וסואנים כדוגמת גוש דן וירושלים, לרוב אופנועים וקטנועים מסוגלים לספק שנים רבות של תפוקת עבודה בכביש או בשטח כל עוד מתבצעת תחזוקה שוטפת והחלפת חלקים בלויים במידת הצורך.

אז מהם הדגשים ברכישת חלקי חילוף לאופנועים ומה צריך לקחת בחשבון כאשר מחפשים ספק מקצועי ואיכותי עבורם?

קודם כל רצוי לוודא שהחלפים שאתם קונים באינטרנט או בחנות הם איכותיים בלבד, עם בדיקות תקן שבוצעו לכל חלק ועם אחריות 

בנוסף יש 3 סוגי חלפים :

      • • חלפים מקוריים וחדשים.
      • • חלפים מקוריים ומשומשים.

• חלפים תואמים.

כאשר אתם מחפשים חלקי חילוף לאופנוע וקטנוע שלכם חשוב לוודא באיזו אופציה מדובר מבין השלוש שמצוינות לעיל, ובהתאם לכך לבדוק האם המחיר הוגן. בטוטלוס מבצעים בקרת איכות קפדנית כאשר מדובר על חלקי חילוף משומשים שאנחנו מוכרים, כל חלק נבדק ומוטבע עליו תאריך הבדיקה וטווח האחריות. בקרת האיכות כוללת את בדיקת החלק, תיקונים אם צריך וכפועל יוצא מכך – הענקת אחריות על החלק. לכן, גם כשאתם מעוניינים לחסוך בעלויות ולרכוש חלקי חילוף לאופנועים שהם משומשים, אל תוותרו על אחריות לחלקים.

קטלוג עצום של חלפים וקטנועים

מקוריים או תואמים, חדשים או משומשים – ניתן למצוא חלקי חילוף לאופנועים עבור כל יצרן או דגם ובכל “רמה” החל מהמעטפת , חלקי המנוע ועד הרכיבים הקטנים ביותר. בטוטלוס תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר של חלקי החילוף עם התחייבות לאספקת החלפים תוך זמן קצר (גם אם לא במלאי, אנחנו נשיג אותם בעבורכם) . בטוטלוס יש לנו קטלוג עשיר ומגוון שמרכז את כל חלקי החילוף תחת קורת גג אחת גם לטיפולים השוטפים, גם עבור שיפור ביצועים וגם עבור תיקון המעטפת וכאשר יש צורך בתיקונים מכניים.

תמונות מצולמות
בטוטלוס לכל חלק שנמכר באתר יש תמונה טובה , וגם אם קיים קושי בזיהוי מדוייק לחלק שאתם מחפשים / מריכים  אתם יכולים להתקשר לחנות או לשלוח לנו הודעה בווטסאפ. בטוטלוס אנחנו משתדלים לצלם תמונה ברורה של חלקי החילוף כך שתוכלו להזמין בצורה קלה ומהירה ללא צורך להגיע לנות ולוודא שהחלק שראיתם באתר הוא החלק שאתם צריכים.

תמיכה מלאה באתר
בטוטלוס מיינו לכם את החלקים והחלפים שאתם צריכים לפי קטגוריות של יצרן וסוג אופנוע וקטנוע. באתר עשרות אלפי מוצרים מסודרים בקטגוריות אך לא תמיד ניתן לאתר בקלות את חלקי החילוף שמתאימים לאופנוע / קטנוע שלכם. לכן אם לא הצלחתם למצוא את החלק שלכם באתר, אתם מוזמנים להתקשר אלינו לחנות 03-688-0063  ואו לשלוח לנו הודעה בווטסאפ.  בטוטלוס נשמח לספק לכם את והחלקים החלפים להם אתם זקוקים ביעילות, במהירות ובאדיבות נעימה.

בטוטלוס חשוב לנו לספק לכם את החלקים והחלפים שאתם צריכים במחיר הטוב ביותר ומבלי “לקרוע את הכיס” . ובנוסף במידה והזמנתם חלק חילוף לאופנוע או לקטנוע, וגיליתם שהוא אינו מתאים ולא ביצעתם בו שימוש- בטוטלוס אנחנו מאפשרים לכם להחזיר את המוצר תוך 14 ימי עסקים ולקבל החזר מלא.

חזור לNews