עד 50% הנחה על כל סוגי החלקים המשומשים

50% הנחה על כל סוג החלפים

כל כמה זמן צריך להחליף צמיגים ? ואיך בוחרים צמיגים לאופנוע ?

כל כמה זמן צריך להחליף צמיגים ? התשובה על שאלה זו תלויה בכמה גורמים, כגון:

  1. תנאי הצמיגים הקיימים – הצמיגים צריכים להיות במצב טוב, ולא עייפים או חסרים נקודות ציפה מתואמות.

  2. סוג הצמיגים – צמיגי אופנוע משתנים לפי סוגם, השימוש שלהם והתנאים הסביבתיים בהם הם משמשים. לדוגמה, צמיגי אופנוע המיועדים לשטח יש בדרך כלל אפקטיביות פחות זמן מצמיגים המיועדים לכביש.

  3. המלצות היצרן – ישנם צמיגי אופנוע המיועדים לנסיעה למרחקים ארוכים יותר, והמלצות היצרן בדרך כלל מציינות : כמה קילומטרים יש לנסוע עם צמיגים מסוימים לפני שהם צריכים להחליף אותם.

  4. סגנון רכיבה – רוכבים המתאמנים לעלות במהירות גבוהה או מבצעים פעולות רכיבה חדות, כמו זויות וכו’, עלולים לגרום לצמיגים להתחיל לצרוב מהר יותר וזאת יכולה לגרום לצורך בהחלפתם בקצב גבוה יותר.

איך לבחור צמיגים נכונים לאופנוע? . כאשר מבצעים בחירה, יש לקחת בחשבון מספר מאפיינים שונים של הצמיג, כמו סוג האופנוע, סוג הנסיעה, סוגי המסלולים, מצב המזג האקלים וכו’.

הנה כמה נקודות לשים לב להן כאשר מבחרים צמיג לאופנוע:

  1. סוג האופנוע: כל סוג אופנוע דורש צמיגים שונים, כמו צמיגים לכביש, צמיגים לשטח וכו’. ולכן חשוב לבחור צמיגים שמתאימים לסוג האופנוע ולסוג הנסיעה.

  2. מידות הצמיג: יש לוודא שהצמיגים המבוקשים תואמים למידות הצמיגים המותקנים כרגע על האופנוע. מידות שגויות עשויות לגרום לבעיות בטיחות ולפגוע בביצועי האופנוע.

  3. סוג הנסיעה: צריך לקחת בחשבון את סוג הנסיעה של האופנוע, כמו נסיעות עירוניות או במסלולי כביש פתוחים, מסלולי תלכיה או תחרות רומן. כל סוג נסיעה דורש צמיגים שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות
גלילה למעלה